loading...
لبخندون
احسان بازدید : 321 1396/05/09 نظرات (0)

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است.
FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند....

احسان بازدید : 366 1396/01/12 نظرات (0)

نرم افزار Grids for Instagram نسخه دسکتاپ اینستاگرام برای کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی شما است . با نصب این نرم افزار و وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود میتوانید به اکانت یا اکانت های اینستاگرام خود از روی دسکتاپ کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید .

احسان بازدید : 340 1396/01/10 نظرات (0)

RogueKiller یک نرم افزار امنیتی جهت اسکن برنامه های در حال اجرای روی کامپیوتر است و موارد مشکوک را به منظور آزاد کردن مقداری از حافظه، خاتمه می دهد. علاوه بر این برنامه میتواند انواع روت کیت‌ها و تهدیدهای مخرب پیش رفته نظیر ZeroAccess را از سیستم حذف کند که باعث افزایش امنیت کامپیوتر شما در برابر نرم افزارهای مخرب و بداندیش خواهد شد. همچنین این نرم افزار قادر به اسکن رجیستری، فایل میزبان، پروکسی، DNS، درایورها، MBR و شورتکات ها می باشد. خالی کردن فرایندها از DLL های مخرب ، کشتن فرآیندهای پنهان مخرب ، استفاده از میزان کمی از CPU و RAM از ویژگی های نرم افزار RogueKiller است .

احسان بازدید : 358 1396/01/10 نظرات (0)

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، کی لاگرها (کلید دزدها) ، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید هوشمندترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف اینگونه فایل ها به صور. ت لحظه ای اقدام میکند. این نرم افزار با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام میکند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند ، بسیار کم خواهد بود. این نرم افزار دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز ، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب ، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت ، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

احسان بازدید : 357 1395/12/29 نظرات (0)

نسخه نهایی بیلد ۱۴۳۹۳٫۷۲۶ ویندوز ۱۰ رداستون (به انگلیسی: Windows 10 Redstone RS1 build 14393.726 v1607) مایکروسافت عرضه شد. آپدیت جدید ویندوز ۱۰ رداستون که بیلد این ویندوز را به نسخه ۱۴۳۹۳٫۷۲۶ آپدیت کرده است هم اکنون قابل دریافت از دانلودها می باشد. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد. ویژگی دیگر امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد.

احسان بازدید : 301 1395/12/16 نظرات (0)

واترفاکس Waterfox نسخه ۶۴ بیتی و ارتقا یافته مرورگر فایرفاکس است که مخصوص ویندوزهای ۶۴ بیتی طراحی شده و از همان قبلیت های فایرفاکس پشتیبانی می کند و با ارائه امنیتی مثال زدنی از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند. این مرورگز از قابلیت های ویژه ای نظیر کامپایلر زبان C++ نیز پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت اضافه کردن افزونه های مختلف را نیز دارا می باشد که می توانید مستقیما از افزونه های فایرفاکس نیز در مرورگر استفاده کنید.

احسان بازدید : 362 1395/06/20 نظرات (1)

یکی از نیاز های وبلاگ نویسان و وب سایت نویسان تبادل لینک با سایت ها می باشد که موجب افزایش پیج رنک و افزایش ترافیک وب سایت می باشد نرم افزاری که امروز قصد معرفی به شما دارم نرم افزار BackLinkSpeed که به صورت خود کار لینک شما را در ۳۰۰۰ وب سایت در قسمت تبادل لینک دایرکتوری ثبت می کند این نرم افزار امتحان شده است و کاملا موئثر بوده است.

احسان بازدید : 382 1395/05/22 نظرات (1)

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. WinRAR به شما اجازه میدهد تا فشرده ساز و دسته بندی کردن فایل ها از شلوغی رهایی پیدا کنید، همواره می توانید فایل های کم حجم تری را با سرعت بیشتری نسبت به رقبا بسازید. با این کار شما در فضای هارد دیسک ، مدت زمان انتقال و کار خود صرفه جویی می کنید. WinRAR به صورت اتو ماتیک بهترین پردازش و تنظیمات را برای فشرده سازی انتخاب میکند. با داشتن بهترین الگوریتم برای فشرده سازی فایل های مالتی مدیا (چند رسانه ای ، صوتی و تصویری) ، فایل های اجرایی و فایل های کتابخانه ی ، حرف زیادی برای زدن در مقابل رقبای خود دارد.

احسان بازدید : 347 1395/05/22 نظرات (0)

Mirillis Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد.

احسان بازدید : 328 1395/04/15 نظرات (0)

MAGIX Music Maker یک نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ایست که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد که به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید. بیش از ۶۰۰۰ صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و…، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آن ها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید.

احسان بازدید : 342 1395/04/14 نظرات (0)

MAGIX Music Maker یک نرم افزار فوق العاده کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید با سادگی به ساخت موزیک های دلخواه و منحصر به فرد خود بکنید. این نرم افزار ساخت آهنگ را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می کند. آهنگ های دلخواه خود را بسازید، به ریمیکس آهنگ دیگر هنرمندان بپردازید و در بیت ها تغییر ایجاد کنید. به نقل از سایت سازنده، با تنها با استفاده از این نرم افزار می توانید از جزئی از افراد معروف در زمینه آهنگ سازی شده و یک سبک منحصر به فرد را در میان موزیسین ها داشته باشید.

احسان بازدید : 6418 1395/04/12 نظرات (0)

Avid Sibelius 7.0.3 Build 63 آخرین نسل از بهترین نرم افزار نت نویسی می باشد که نیاز بهترین سازنده های موسیقی ، تنظیم کننده ها و منتشر کننده ها را بر طرف کرده و برای افراد مبتدی و دانش آموزان نیز بسیار مفید است. این نرم افزار اولین نرم افزار نت نویسی ۶۴bit تولید شده می باشد که به شما اجازه می دهد که از قدرت کامل سیستم های ۶۴bit استفاده کرده و سرعت اجرای ابزار مجازی و افکت ها در آن بسیار افزایش می یابد.Avid Sibelius 7.0.3 Build 63 به شما امکان می دهد که به سادگی انواع فرمت های گرافیکی را وارد نرم افزار کرده و سپس آنها را دستکری کرده تا قالب زیبا برای انتشار و ساخت منابع آموزشی استفاده کنید.همچنین می توانید تمام متون موسیقیایی را به عنوان PDF ذخیره کنید.یک کتاب و صفحات منفرد یا قسمت کوچکی از فرمت های EPS ، PNG یا SVG را می توانید توسط این نرم افزار به سادگی بسازید.

احسان بازدید : 448 1395/04/11 نظرات (0)

Zapya 4.1.4 زاپیا اپلیکیشنی برای ارسال سریع فایل بین پلت فرمهای مختلف است. با نصب اپلیکیشن Zapya قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال زاپیا 40 برابر سریعتر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز میرسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد. علاوه بر این امکان بازی کردن برخی از گیم ها بصورت شبکه نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را دو چندان می کند.

احسان بازدید : 362 1395/04/02 نظرات (0)

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود...

احسان بازدید : 314 1395/04/02 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

احسان بازدید : 376 1395/03/08 نظرات (0)

يکي از قديمي ترين راه هاي قرعه کشي بين افراد (که هنوز هم کاربرد دارد) اين است که اسم هر نفر را روي يک برگه کاغذ مينويسند و همه کاغذها را در يک ظرف ميريزند. سپس کاغذ ها را به هم ميزنند و به صورت صادفي يکي را خارج ميکنند.The Hat يک نرم افزار بسيار جالب و کاربردي براي قرعه کشي مي باشد....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در چه زمینه ای فعالیت داشته باشیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 15,647
  • بازدید کلی : 640,720
  • کدهای اختصاصی

    الکسا

    پشتیبانی