loading...
لبخندون
احسان بازدید : 341 1395/12/29 نظرات (0)

aa یک بازی فکری و استراتژی می باشد که سرتاسر هیجان بوده و تمرکز بالای افراد را برای ثبت رکوردی جالب می طلبد. اگر شما نیز طرفدار بازی های فکری و ساده و در عین حال دارای تمرکز بالا هستید این بازی را حتما دانلود و نصب نمایید. شما در این بازی می بایستی نقاط سیاه را به طور در کنار نقاط سیاه دیگر قرار دهید که برخوردی نداشته باشند. با پیش روی در مراحل بالاتر سرعت بازی زیاد تر شده و امکان ثبت این نقاط نیز بسیار سخت تر خواهد شد. پس تمرکز خود را جمع کرده و رکوردهای خود را با ما به اشتراک گذارید.

احسان بازدید : 343 1395/11/30 نظرات (0)

در این بازی اندرویدی باید تلاش کنید تا با ساخت ساز دنیای منحصر به فرد خود را بسازید و آنرا گسترش دهید. در ابتدای بازی شما یک روستای کوچک دراختیار دارید و باید با بکارگیری بهترین استراتژی و مدیریت شهری  ساختمان سازی در نقاط مختلف را آغاز کنید تا روستای کوچک شما به شهری بزرگ تبدیل شود. علاوه براینکه شما میتوانید بصورت مولتی پلیر با دوستانتان بازی را ادامه دهید و یا به همسایگان خود سر بزنید. در طول بازی میتوانید برخی ساختمان های خود را بفروش برسانید تا پول و جم دریافت کنید .کافی است بازی را دانلود کنید تا بتوانید هرآنچه در سر دارید از  آشپزخانه های کوچک گرفته تا برج ایفل را بنا کنید و از یک بازی سرگرم کننده لذت ببرید…

احسان بازدید : 414 1395/10/03 نظرات (0)

در بازی Agar.io با بازیکنان دیگر در سراسر دنیا بازی کرده و سعی کنید تا بزگترین سلول میان آن‌ها باشید! سلول کوچک خود را کنترل کرده و بازیکنان دیگر را بخورید تا رشد کنید و بزرگ شوید! اما مراقب باشید: بازیکنان دیگر که از شما بزرگترند سعی می‌کنند شما را نهار خودشان کنند! تا اندازه‌ای که می‌توانید بخورید و جان سلول خود را حفظ کنید تا در نهایت به بزرگترین سلول بازی تبدیل شوید! با کنترل‌های جدیدی که مخصوص صفحات لمسی طراحی شده‌اند، این بازی همان گیم‌پلی اعتیادآوری که میلیون‌ها نفر بر روی رایانه خود از آن لذت بردند را به شما ارائه می‌کند.

احسان بازدید : 342 1395/05/22 نظرات (0)

 Angry Birds Go یک بازی مهیج و زیبا از سری بازی های پرندگان خشمگین روویو می باشد. شما در این بازی اینبار این پرندگان دوست داشتنی را سوار بر ماشین های مخصوص دیده و سعی خواهید کرد تا مسابقات خشمگین و خشونت باری را طی نمایید. این بازی به مانند سایر بازی های پرندگان خشمگین طرفداران زیادی داشته و مورد استقبال قرار گرفته است. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

احسان بازدید : 325 1395/05/13 نظرات (0)

بازی 1to50 دارای گیم پلی بسیار جالب و اعتیادآور است. قانون این بازی ساده است اما تامل برانگیز. شما در این بازی باید در کوتاهترین زمان ممکن به ترتیب اعداد از 1 تا 50 را لمس کنید. شما حتی می توانید بالاترین امتیاز خود را درچهار جامعه ی آماری جهانی / کشوری / روزانه و محلی ببینید. برای کسب رکورد بهتر ، کار تیمی با دوستان یا خانواده بسیار موثر است. شما همچنین می توانید با دوستان فیس بوکی خود به رقابت بپردازید.

احسان بازدید : 417 1395/04/25 نظرات (0)

توی "هی تاکسی" باید مسافر سوار کنید و به مقصد برسونید. البته به این آسونی ها هم نیست. هر مسافر یه اخلاقی داره. بعضی ها از لایی کشیدن و مویی رد کردن خوششون میاد، بعضی ها هم نه. بعضی ها بیشتر کرایه میدن، بعضی ها کمتر.

احسان بازدید : 392 1395/04/24 نظرات (0)

بازی موتوری یه بازی ایرانی راجع به موتور سواریه. شما توی این بازی باید از بین موانع و مردم توی خیابون ها و پیاده رو ها لایی بکشید و جلو برید. هدف اینه که بیشترین مسافت ممکن رو بدون تصادف برید و البته تا جایی که میتونید سکه جمع کنید.همینطور ماموریت هایی هم برای شما در نظر گرفته شده که با انجام اونها میتونید سطح خودتون رو بالا ببرید و لقب های جدید دریافت کنید.

احسان بازدید : 304 1395/04/16 نظرات (0)

Soccer Stars 3.2.2 – ساکر استارز یا به فارسی ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید!

احسان بازدید : 288 1395/04/15 نظرات (0)

Traffic Racer یکی از سری بازی های مسابقه بی پایان می باشد که از جذابیت خاصی برخوردار است. در این بازی باید سوار بر ماشین خود شوید و با سرعت از میان ماشین ها حرکت کنید. تا می توانید سرعت بگیرید و از میان ماشین ها عبور کنید تا پول بیشتری بدست آورید.

احسان بازدید : 284 1395/04/05 نظرات (0)

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

احسان بازدید : 377 1395/04/05 نظرات (0)

 اگر از علاقه مندان به بازی سبک فرار محبوب Subway Surfers هستید ورژن پیش رو را که در ادامه سفر های دور جهانی اش اکنون به هندوستان رسیده است را از دست ندهید !
داستان بازی در رابطه با گروهی از کاراکترهای بازیگوشی است که در خطوط راه آهن در حال فرار از دست پلیسی هستند که قصد دستگیری آنها را دارد و شما می بایست به آنها کمک کنید تا بیشترین حد ممکن از دست پلیس و البته موانعی که پیش رویشان قرار دارد بگریزند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در چه زمینه ای فعالیت داشته باشیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 15,651
  • بازدید کلی : 640,724
  • کدهای اختصاصی

    الکسا

    پشتیبانی